2011-11-09 ? 19:39:10

Jag behöver en hobby, NU.

... Som rubriken lyder. Helt enkelt. Det känns som att jag har lite för mycket fritid när jag är här hemma hos Patrik. Kanske därför jag alltid har sådan städmani och bara vill städa, städa, städa hela tiden? Leka hemmafru dagligen är jävligt tröttsamt, men vad fan gör man inte? Och vad ska man annars göra?
Jag blir galen av att sitta still och glo på teven en hel dag, tröttnar ur efter ett tag vid datorn, gillar inte att träna/motionera osv. Haha, fyfan vad patetiskt jag lever just nu!!!!! Helt sjukt. Jag behöver en hobby. Någonting att göra, kanske börja samla på någonting? Panta burkar och bli miljonär? VAD SOM HELST. Jag är desperat.
Haha.... så. Har ni några förslag på vad tusan en snart 17 årig tjej utan liv kan hitta på under dagarna för att underhålla sig lite? Jag ber er på mina bara knän om lite tips och förslag! Tacktacktack på förhand. 

Kommentarer
elin

Du kan börja umgås mer med mig, så kan vi plugga om dagarna, du laga mat till mig, jag styla dig. sen kan vi hitta på massa saker som två mammor som precis fått ungar! ja! vi kan skaffa ungar, då har vi ju nåt att göra, right? hahaha PÖSS :D

2011-11-09 @ 19:47:03
URL: http://elinlind.devote.se
Anonym

TRäffa dina polare !

2011-11-10 @ 16:50:36
anonym

vilken piercing gjorde ondast och vilken gjorde minst ont och vilken var dyrast ?

2011-11-10 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!