2011-11-28 ? 22:44:03

Oh my... what a huge update


Hejsan på ersan kära läsare som troget stannat kvar nu under dem dagarna då jag inte varit så aktiv här! Cred till er.

Jag vet själv att det var himla, himla längesen jag uppdaterade i bloggen men min helg/vardag har varit fullspäckad med saker så jag har helt enkelt inte fått tiden till att snabbt krafsa ned ett inlägg här, och det hade ändå inte varit speciellt roligt att läsa det då heller eftersom jag antagligen varit hur stressad som helst. Men i vilket fall som helst så mår jag bra och känner att livet är lite lättare att tas med nu än senaste gången jag uppdaterade er om hur det egentligen stod till med mig. Även om jag outar mycket om inget här i bloggen så är det inte så ofta jag öppnar mig till det yttersta om hur jag mår. Men jag kände att gränsen var överskriden för längesen och då måste sakerna helt enkelt ut. Och så var det med det. :-)

Det finns inget jag skäms för eller inte kan stå för här i bloggen av det jag själv skrivit. Allt jag säger här blir mitt eget fel om saker och ting blir missförstådda. Men dem flesta av er borde veta för längesen att jag inte tar skit från någon eller något. Har ju ändå haft denna blogg i snart 3½ år så ni som läst den från början vet nog en hel del om vad jag tycker och tänker!

Men nog pratat om det här. Idag har jag varit i skolan och gjort delikatessköttbullar och tunnbröd. Blev lite besviken eftersom det var första advent igår så trodde man ju att det skulle bli lussebullar eller pepparkakor. Men ikke. Dock så förberedde vi litegrann till julbordet vi ska göra om några veckor till ca 130 personer. Så det var ju lite jul inklämt i det hela ändå.
Senare efter skolan åkte jag till lager 157 med mamma och storasystern. Fick med mig ett par svarta jeans hem med snygga dragkedjor på fotknölarna+fickorna där fram. Snyggt! Dem tänker jag matcha med ett gammalt svart skärp, ett baslinne och en mysig tunn kofta, samt lite silversmycken eftersom dragkedjorna på jeansen är silverfärgade. Blir nog bra det där. Men nu måste jag sluta skriva annars kommer ni förmodligen storkna om jag fortsätter. Hehe. Vi hörs senare! Pospos.
Kommentarer
eleonora

Köpte ett par sådanna förrförra veckan faktiskt, hihi^^ Dock lite korta i benen :/ / eleonoraaaaaa

2011-11-29 @ 00:52:13
elin

åh bajsunge... dom jeansen är underbara. tänkte köpa dom. men 24 fick jag inte upp helt och 26 blev för stort :( buhu bajskorv <3

2011-11-29 @ 09:21:11
URL: http://elinlind.devote.se
Anonym

angående din sidecut, rakade du den själv eller gick du till någon som gjorde det?

2011-11-29 @ 23:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!