2011-11-07 ? 16:51:48

Hemma hos kärleken och förbereder middagen.

Hej alla fina!
Sitter just nu och chillar lite här och väntar på att kycklingen i micron ska tina färdigt så att man kan komma igång med matlagningen någon gång! Kärleken har tyvärr däckat i soffan av utmattning (visade sig att han råkat somna på jobbet idag också tackvare mig, fy på mig och stackars honom!) så jag låter honom sova en stund så att han orkar hjälpa mig senare med marinaden osv.

Idag har jag förövrigt varit i skolan och jösses säger jag bara, så mycket som kan ändras under ett ynka litet lov! Nu är skolan plötsligt gravallvarlig och restaurangen öppnas på onsdag. AMMAGADH, WE WILL NEVER MAKE IT. Typ.
Läskigt as fuck att börja laga mat och servera riktiga gäster och nu måste ju maten vara helt perfekt. Det var ju liksom andra bullar när vi serverade/lagade mat åt varandra i klasserna. Nu måste man ta detta på blodigaste allvar. Hoh. 
...
Nu blev det stressigt med maten! 

CIAO.

Kommentarer
keela

oj! nej, det har ingen sagt... Men tack, det tar jag verkligen som en komplimang :) Hon är ju skitsnygg!

2011-11-07 @ 19:01:45
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!