2011-11-14 ? 19:11:39

God kväll allesammans

Helt ärligt så är det faktiskt en god kväll ikväll, mår riktigt bra just nu och kände faktiskt för att hälsa er varmt välkomna till mitt relativt nya krypin. :-)
Sitter i varje fall och knaprar på lite chips i min ensamhet och funderar på om man inte ska ta och hoppa in i duschen en sväng. Inte för att jag behöver duscha över huvud taget, mest för att jag kan och för att jag fryser ihjäl. Brrr... och förövrigt idag så har jag faktiskt inte gjort så mycket.
Varit på stan en sväng efter skolan och kikade efter skor med min syster, sedan fick jag lov att fort som fasen dra mig hemåt för att mami hade brottom, annars hade jag fått lov att gå hem och det gillas inte!

Och det jag gillar ännu mindre är väl att jag nog inte att få se skymten av min älskade, fina, vackra Patrik på hela långa veckan eftersom han jobbar eftermiddag och som alla säkerligen vet så går det inga bussar ifrån mig. Och jag tror inte att mor eller far vill skjutsa in mig till stan elva på kvällen när dem ska upp klockan fem på morgonen kommande dag. Ehe. Så det suger ju lite. Men vi har klarat av en hel del tillsammans under den här korta tiden, så det ska nog inte vara ett problem för oss. :-) Hoppas jag.

Ja. Det var väl det jag hade att säga. Nu är jag rätt tom på ord faktiskt. Men vi hörs senare. Ha'det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!