2011-11-15 ? 06:57:15

En värmade brasa och en skål med onyttigheter.

Godmorgon på er alla!
Sitter här framför dumburken med en skål chokladflingor (nyttig frukost I knooow) och försöker värma mig vid kaminen samtidigt. Idag ska vi förbereda en himla massa innan restaurangen öppnar på skolan imorgon och sedan efter skolan åker jag till elin och myser med henne. Stannar nog kvar där över natten också så jag vet inte riktigt hur kvällens bloggning kommer att se ut! Behöver verkligen det efter gårdagens händelser. Inget jag tänker gå längre in på dock för det angår inte bloggen alls. Men nu ska jag fortsätta att fixa och dona innan min skoltaxi skjutsar oss till bussen. Skogsmulleliv fosho. Heido!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!