2011-11-20 ? 23:27:19

Den passar bra in, helt enkelt


- "Ibland måste man göra saker man inte vågar"
- "Men om jag inte gör det då?"
- "...Då får man göra det i ialla fall"

En väldigt givande dialog som är värd att tänka över då och då när man känner att man inte riktigt vet vad som är ut eller in. Så kan jag känna väldigt ofta och just nu känner jag så. Jag är nog lite förvirrad men jag förstår det nog inte själv än. Eller min kropp är det, mitt huvud. Det var därför jag började tänka på den här dialogen från första början. Från boken "I taket lyser stjärnorna" av Johanna Thydell. En helt underbar bok som alla borde ta sig tiden till att läsa.

Och med detta inlägg så säger jag även godnatt för min del, det är ju en dag imorgon också. Sov gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!