2011-11-18 ? 11:37:57

En timma skola, ovärt men man måste väl offra sig

Godmorgon på er! Har precis gjort mig iordning och är redo för att åka till skolan, ha idrott och sedan åka hem igen. Haha, så värdelöst! Men fick nyligen reda på att idrott är ett grundämne (OH, CRAP!! typ) så misslyckas jag i det får jag lov att gå om ett år. Så himla ironiskt för idrotten är just det ämnet jag tycker är det tråkigaste/jobbigaste/mest värdelösa ämnet som finns, så jag har inte riiiktigt orkat engagera mig i det så mycket. Men nu blir det andra bullar minsann. Så helt kortfattat så ska jag åka till skolan och hurta en timma för att sedan återvända hem till min varma säng och en skön dusch. :-) Återkommer om en sisådär två timmar, ha det bra så länge. Hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!