2011-11-01 ? 16:40:09

En kväll bestående utav tvätt.

Hej på er alla. :-)
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, men hungern tog över lite så jag tröstar mig med lite Pucko så länge... förövrigt så tänkte jag och tvillingsystern ta tag i tvättstugan här hemma eftersom ingen verkar ha viljat göra det den senaste veckan. Så just nu vadar vi genom högar av tvätt när vi ska hämta kläder osv. Så ikväll ser jag fram emot att fylla, tömma och hänga upp maskin efter maskin... trevligt.
Senare ikväll åker jag iväg till mitt hjärta igen och umgås lite med honom. Och imorgon så kanske familjen åker iväg till Aqua Nova och badar järnet. Var längesen familjen gjorde något tillsammans så det ska bli roligt, om min lingonvecka har lust att ta slut typ, nu. Annars kan det bli drygt.
Har faktiskt inte så mycket mer och berätta om idag. Min blogg suger och bilder är ett minne blott! Haha. Jag ska skärpa mig. Lovar!! Vi hörs och syns. Hej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!