2011-11-17 ? 21:06:30

Detta gör jag just nu, work in progress:




Kvällsté och måla naglarna i en fräsch och cool färg jag hittade lite smårandom i en låda. Snygg kopp jag hittade på att dricka mitt té ur också förresten, haha.
Måste också tillägga att jag verkligen HATAR mina naglar numera. Det är ju såhär roligt att det är regel på att man inte får ha långa naglar när man går RL-programmet. Så när jag började så hade jag ju mina 2 centimerers naglar jag sparat ut under sommaren. Det var ju bara att ta fram nagelsaxen och klippa bort dem med en gång. Läraren höll på att svimma när hon såg dem. Haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!