2011-11-16 ? 16:55:38

Bitterfitta på intåg.

Tjenahejsan gott folk. Kom precis hem efter en rolig men ack så D.R.Y.G dag i restaurangen/skolan. Just nu har jag god lust att försvinna ner under täcket och sova några timmar men det går inte för sig om man ska få någon sömn inatt. Tänk att man måste planera sin sömn nu också, som om det inte räckte med allting annat redan? Hejhej-gnällkärringen-på-intåg.

Är faktiskt inte alls på det trevligaste och muntraste humöret just nu om jag ska vara ärlig. Känns lite som att man aldrig får den uppmärksamheten och respekten man förtjänar numera. Det är nästan så att man måste gå och be folk om den. Jag känner att jag kräver lite mer av det än vad jag får just nu. Är trött på att bli bortslängd och bortkastad som en påse med skit hela tiden. Jag är less på att behöva tjata på vissa personer om det, när det är från dem jag egentligen borde få mest av sådant från, men som ändå struntar i mig. Tar mig förgivet. Jag är mer än bara en människa. Jag äger väl också känslor? Och borde man inte få tillbaka lite utav allting man alltid ger? Nej usch. Jag blir nästan ledsen. Nu ska jag gå ut och röka. Hejsvejs.

Mmm, skitig spegel. Mums.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!