2011-11-14 ? 17:02:51

Äntligen en ny, fräsch design!

Slet hjärtat ur halsgropen och gav mig fan på att jag skulle beställa hem en ny design. Och det gjorde jag!
Dock så kände jag att det var mycket i den som inte var jag, (när jag väl fick hem den så var det typ bilder på löv och text om hur fantastisk hösten var? Nej tack!), så jag har setat nu i några timmar och fixat med småsaker.
Tyvärr vet jag inte hur man får menyn att hoppa några ynkliga centimeter uppåt efter många om, men och svordomar. Men det får duga sådär tycker jag. Hoppas också på att uppdateringen blir bättre i samband med detta också, för jag vet själv att jag varit lite snål på de planet... hehe. Hoppas ni förlåter mig! Nu ska jag äta fiskpinnar med mos... classy. Eh. Heido.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!