2011-11-06 ? 14:31:40

Allmänt rutten tackvare livet, eller är livet ruttet tackvare mig?

Godmorgon/godmiddag på er!
Har precis lyckats ta mig upp ur sängen efter många om och men. Familjen verkar också ha börjat röra lite på sig efter gårdagens bravader som uppstod här i huset. Förhoppningsvis så orkar jag göra mig iordning innan jag far till kärleken min.

Vet inte riktigt vad det är med mig, om jag måste få i mig någon form utav mat eller dryck, men seg. Det är jag i varje fall, något fruktansvärt också! Öh.
Det känns lite som att hela världens ton med bly ligger på mitt huvud och mina axlar. Minst sagt. Känner mig tung som en sten och helt snurrig i huvudet. Som när man panikvaknar efter en powernap. Typ. Helt lost.

Usch ja...

Nu tänkte jag äta frukost med min familj. Det var längesen det inträffade. Hejs. :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!