2011-11-05 ? 17:39:55

Alla helgons dag

Hej på er alla!
Kom hem till mig för en stund sedan och har precis ätit lite pizza och myst med familjen. Snart blir det att åka till kyrkogården och sätta ljus på diverse gravar. Förhoppningsvis så blir det en trevligt besök eftersom jag inte besökt mina nära och käras gravar på flera år... av vilken anledning vet jag inte riktigt, men nu vill jag det.

Mest för att det känns som nu när det har gått några år och man har blivit äldre, lite klokare och förnuftigare så bryr man sig automatiskt mycket mer om vissa saker och ting. När man var liten så tänkte man ju inte så mycket på bekymmer och "viktigare" saker. Man var ju bara barnet, liksom.

Nu känns det som att det finns flera olika anledningar till att jag vill/borde/ska åka till mina släktingars gravar och sätta lite ljus. Ja, nu blev det lite mycket prat om ingenting så nu ska jag röra mig vidare. Vi hörs förmodligen mer senare ikväll om jag har något annat trevligt att berätta för er. Heido!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!