2011-05-01 ? 21:54:47

Min valborg.... hahahahaha

Får ursäkta så mycket för att bloggningen varit totalsämst den senaste tiden,
men ville ta vara på de sista dagarna av lovet som var kvar så jag la bloggningen åt sidan.


Igår som alla vet var det ju Valborg, så jag tänkte berätta lite om mitt Valborgsfirande.. Två ord. Det sög.

Till en början var det toppen, var hemma hos min vän Julia med några tjejkompisar och åt lite grillat, pratade lite skit och jag hade det iallafall väldigt bra. Sen började problemen.. Till och börja med så blev man tagen av självaste polisen. Bara för att det är Valborg.

Så uppenbart att om man går ett helt gäng på gatan med proppade väskor fulla av alkohol så kommer polisen dit som om självaste Elivs Presley stod och vevade på gatan som om han uppstått från de döda. 

Även om hälften av alkoholen inte var min och jag från början inte hade några planer på att dricka utan fick två små bärs av en vän för att denne ville vara snäll mot mig, så blev jag ju av med alltihopa och polisen ringde mor & far. Men ingen blev arg för jag hade inte druckit något och ville bevisa detta genom att ta blåstest, men det fick jag ju såklart inte.. Men polismannen var så snäll och sa att jag begärt det men att det inte ingick om han bara beslagtagit alkoholen ifrån mig.

Så det gick väl bra egentligen, men far är väl inte direkt glad. Han har svårt för det där..

Sen så hade jag väl det bra en stund, men så började två utav mina vänner bråka väldigt mycket och vi blev sittandes (jag ståendes) i flera timmar utan framgång. Dessutom var det SVINKALLT för brandkåren hade kommit till platsen där vi var och släckt våran söta brasa vi tillverkat av pallar.

Tillslut fick jag nog och gick ensam hem till min ena vän och väntade på att dom två skulle komma hem senare, vilket dom gjorde. Sen löste vi det mesta morgonen därpå.

OCH SÅ MYCKET SÖG MIN VALBORG. HEJHEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!