2011-05-20 ? 15:42:17

this i my face today




Hej på er alla! Haft en bra dag idag faktiskt.
Hade muntligt prov i engelska som jag petade in en sjua på (VG) och det är ju härligt det. Kom hem för en stund sen nu och klockan sex hämtar fina lilla Daniel mig så åker vi till bjurs och spelar brännboll om allting går som det ska! Men eftersom pluppen ska åka till guldsmedshyttan imorgon bitti så sover jag hemma inatt. Men imorgon kväll, då ni! Haha, nej jag håller det privata för mig själv..

Ska väl ta något och äta nu eller sminka om mig.. jag vet inte.
Är rastlös och att blogga suger just nu.
Vet att jag sa att jag inte orkade blogga imorse men är väl snäll nu antar jag. Höhö. Man har ju inte riktigt någon lust att blogga när allt man får för det är skit och elakheter. Man lessnar ju tillslut. :-)
Heido.
Kommentarer
Sandra

Alexandra, du är så fin. Och de som kommenterar elakt är bara omgna p12or. Du är jättebra på smink och kläder och jag älskar dina ögon. Snälla fortsätt blogga :D

2011-05-20 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!