2011-05-30 ? 23:16:12

Skriver av mig

Jag är rätt tankfull ikväll.
Så idag använder jag bloggen och skriver av mig lite. Nu kör jag.
Jag är verkligen en person som tar dagen som den kommer. Ena dagen kan jag vara på sånt jävla bra humör, och nästa vill jag hoppa från en bro.
Rätt trist att jag inte kan behålla de glada känslorna så länge.
Undrar om kroppen ställt in sig på att bli smådeppig vissa dagar för att den alltid var det förut. Vilken fundering.
Är i vilket fall glad att jag har mina vänner omkring mig och som alltid finns och när man behöver en kram eller två, eller behöver gråta en skvätt bara för att man helt enkelt inte gjort det på länge.

Och jag vet att det kanske låter lite fånigt, men jag vill tacka min underbara Daniel för att han är min och för att han valde att vara med just Mig. Precis som jag valde honom. Eller, mitt hjärta valde honom först.
Det kände nog direkt att detta var killen du kommer bli glad utav. Lixom.
Och hjärtat hade självklart rätt. Det brukar det oftast ha när det gäller att göra vissa val.
Jag är nog skyldig min älskling ett tack för var dag som går, för det är tackvare honom som jag ler varje gång jag kliver upp. Och varje gång jag går och lägger mig. Vet inte riktigt hur det kunde klicka till för mig så otroligt fort, men det är faktiskt inte något som stör mig. Jag är lycklig. Så otroligt lycklig.
Idag är jag glad. Imorgon, det visar sig. Men jag vet att jag kommer le när jag kliver upp. Precis som jag kommer att le när jag går och lägger mig. Vilket blir nu.
Godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!