2011-05-26 ? 23:20:56

prat om helgen and so on

Om jag inte hasar mig härifrån strax så dunkar jag huvudet i tagentbordet och däckar här. Är helt tvärslut efter en dag med min stora och starka karl som jag förövrigt saknar lite smått nu när man ännu en gång har åkt ifrån honom.. förlåt om jag kacklar så mycket om honom, men vad gör man inte när man är kär.. :-)

Imorgon är jag ledig från skolan för att åka upp till resten av klassen i Rättvik för att åka lite rodel om vädret ger med sig.
Sen direkt hem och fira lillasyster som fyller 11 år, och fort iväg senare till min fina Daniel så umgås jag med honom och sedan på lördag så åker vi upp till mora till hans mamma och stannar där till söndagen.
Så vet inte hur uppdateringen kommer vara, men ska nog ha med mig kameran så bilder kommer förmodligen! Men nu ska jag sova. Fint dä hörs häj!


Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!