2011-05-08 ? 20:20:54

Ni frågar, jag svarar! Min medicin.

Anonym om Just nu:
hur gjorde du när du skaffade dina "finn tabletter"?
gick du till en läkare för undersökning och sen fick du dom?

Ja, vart en rätt lång process. Tog nästan 4 månader innan jag fick dom för först fick jag prova en annan behandling för att se ifall den hjälpte för den medicinen jag äter just nu är väldigt stark så dom ger den bara till personer med de större hudproblemen på grund av biverkningar och så. Medicinen är egentligen inte tillåten här heller så dom måste göra allt dom kan innan, och ifall inget annat hjälper så får man äta dem. :-)
Kommentarer
Rasmuskristiane

Incredible site!

2011-10-18 @ 14:14:54
URL: http://rasmuskristiane.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!