2011-05-27 ? 10:29:31

Mot rättvik

Godmorgon snorungar.. Ha-ha. Känner mig så full av humor en sån här morgon.
Känner mig peppad på att åka rodel i spöregn också, haha. Om man ens får åka nu när banan är blöt ifall det nu skulle sluta regna, annars får man inte alls. Så jag och resterande delen av klassen får hålla tummarna idag! :-)

Måste verkligen lätta på hjärtat med en liten fråga;
Är det verkligen bara jag som alltid fryser när det regnar?!
Sitter och huttrar & skakar för tillfället och försöker tappert hålla mig så varm som jag bara kan genom att skaka lite på kroppen då och då. Det är ju rena rama istiden både inne och ute! Hjeeelp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!