2011-05-29 ? 21:51:13

k0l s0endawg

Gud så fräsig jag kände mig när denna bilden togs. Tyckte nog bara att den såg lite halvsnygg ut så därför hamna den här. En utav de många bilderna jag knäppte i samma veva.

Jaha, då har dagen passerat och det är söndag kväll.
Försöker minnas hur jävligt jag mådde imorse när jag vaknade.
Genomsvettig, förbannad, bakis (vart tydligen så) och allmänt riktigt jävla irriterad för min fina pojkvän hade snarkat mig i örat hela natten och jag var inte arg på honom, mest på mig själv för att jag glömt öronpropparna i jackan ute i hallen och jag tog mig inte ur sängen för han höll mig i ett järngrepp.
Tydlig ironi.

Sedan när jag tillslut kunde gå själv ifrån sängen så firade vi Mors-Dag med hans mamma lite grann. Mysigtmysigt. Och runt tre så åkte vi ifrån Mora vidare hem till honom där jag stannade till sju tiden. Och nu sitter jag här. Njuter av livet. Tycker det mesta är jävligt bra precis som det är just nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!