2011-05-24 ? 23:09:27

it worries me

Det känns alltid lika härligt att veta att man lever i denna dystra och synkroniserade djävla värld.
Kontrollfreaks allihop. Det bekymrar mig att vi är för blinda för att kunna skapa synliga förändringar för att alla tror att dem löser sig själva på nåt djävla vänster.
Inte för att jag är så insatt i världsherraväldet som pågår men man kan ju vara observant ändå. Se saker som nog fler än mig upptäcker varje dag. Hur världen förändras. Hur vi förändras.
Jag blir spysjuk för var dag som går av att veta att vi människor blir mer och mer desperata efter nyare, bättre, mäktigare ting. Alltid ska vi vara på topp och ingen annan får ta våran plats för det är helt omöjligt.
Varför kan vi inte bara se saker från andra vinklar? Tänk om VI var dom som låg längst ner i näringskedjan och blev trampad på som den ynkligaste lilla myran på marken. Vi är så djävla blinda.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!