2011-05-12 ? 22:22:55

Hemma igen noobs

Hejsan på er!
Varit i Bjursås med Daniel, Robin och Kärrman idag igen. Och såklart så har vi hurtat runt lite, blev inte en mil denna gången för alla var lite oroliga för vädret som föresten har varit helt insane idag. Det har bokstavligen haglat ärtor och reget stått som spön i backen till och från. Helt sjukt säger jag.
Men man bor väl i Sverige så man får väl acceptera att vädret är totalrandom här.

Idag har dagen vart rätt lugn, så fick man veta vilka man fick som kavaljerer på balen också. Blev två härliga killar från klassen, som jag ville från början! :-)
Hade nog inte direkt grinat ifall jag fick någon jag inte ville gå med heller. Då hade jag nog fokuserat på själva balen och inte den jag fick gå med. Man ska ju inte sura när det är något av de sista man kommer minnas från höstadietiden!

Men nu är jag rätt trött och ska nog sova strax, måste välja kläder för imorgon också.. undrar om man har något nationellt prov då. Har ingen aning. Är så mycket prov att jag slutat bry mig nästan. Haha, börjar bli en rutin i mitt liv att ha prov minst en gång varje skoldag. Suck.

Men ska dra mig nu, godnatt så hörs vi kanske imorgon. Blir att grilla hos Daniel på kvällen sen åka lite raggarbil med honom och säkerligen någon mer. Blir toppen. Pöss på stjärten.
Kommentarer
Taraldmonika

Very nice site. Will sure visit again.

2011-10-20 @ 08:47:42
URL: http://taraldmonika.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!