2011-05-03 ? 08:00:09

Godmorgon på er

Sitter här och känner mig rätt sömnig, är iallafall "färdigfixad" nu och redo att dra mig till skolan om en stund.
Härligt med sovmorgon men mindre härligt att man har mattematik som första lektion, ännu värre att man har nationella i det nu på Torsdag. Kan inte beskriva min ångest faktiskt.. IVlinjen väntar på mig bakom hörnet!
Sen slutar vi klockan ett, härligthärligt. Så bara tre lektioner idag och det kändes mer än välbehövligt.
Men nu ska jag äta frulle, smell you later guys.. Haha, eller nåt sånt som storbloggarna använder som avskedsfras.
Kommentarer
malin

sv: haha, ja men sen så måste man ju ha föräldrar som tillåter de typ....... :)Jo jag vet, de måste ju liksom betyda något för mig och samtidigt va snyggt! är också sugen på typ ett citat om att man ska va stark osv. Din tatuering är ju supersnygg! :)

2011-05-03 @ 11:54:19
URL: http://malinasenlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!