2011-05-16 ? 16:34:24

finn er frid era osaliga andar

Jag gör precis det jag vill med mitt liv oavsett vad mina vänner/ovänner tycker om saken. För så länge jag mår bra får ingen nånsin säga åt mig vad jag ska göra med mitt liv. Aldrig.
Och just nu, idag och resten av veckan, så tänker jag inte ens visa att jag bryr mig om varken eller. Prata på, jag är så jävla matt och urless på er ändå.
Jag har hört allt. Sett allt. Varit med om allt.

Ni får fortsätta kackla som höns om det gläjder er, hjälper er på något vis men jag kommer då inte ens lyfta ett finger för någon av er.
Är det svårt att greppa eller vad är felet?

Lägg ner tid på era egna liv istället för att göra av med energi på någon som redan kan sköta sitt.
Har ni verkligen inget bättre för er. Ni är då som osaliga andar säger jag.
FINN FRID ELLER NÅGOT.
Kommentarer
Sofia

Jag antar att vissa människor är för fega eller helt enkelt för Klena för att själva ta tag i sina egna liv, så då gör dom det dom tror är bättre, smiter undan genom att hacka på andras. Kan inte beskrivas annat än Sorgligt och Tragiskt rent ut sagt! Du beskriver och sätter ord på saker galet bra många gånger tjejen! Fortsätt så.

2011-05-16 @ 17:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!