2011-05-23 ? 00:12:48

Baby you - you make all my dreams come true

Det är nog dags för mig och säga godnatt tror jag, är en dag imorgon också då jag ska in till Headbanger för att göra en provisorisk håruppsättning för balen (som är den 1 Juni så kom gärna dit och titta!) så frisören kan avgöra vad som passar mig och så vidare, sedan kanske jag och mami ska kolla på balsmycken.
Vet faktiskt inte än hur det blir med den saken, om vi tar det senare i veckan eller något. Random.
Och så får vi väl se ifall jag hinner hälsa på Daniel efteråt. Lär ju ta tid det där förstår man nu.. jag som längtar efter honom redan och det bara var några timmar sen vi skildes åt. Kärleken är mäktig på många sätt och vis!
Men godnatt på er så hörs vi imorgon igen, säkerligen. Heido. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!