2011-05-26 ? 08:47:40

argt inlägg

Godmorgon på er som är vakna!
Sitter i skolan och ska sitta här och göra absolut ingenting i ungefär 6½ timma till. Är här pga att jag inte medverkar i Operation Dagsverke idag så man är tvungen att vara i skolan då, och EFTERSOM jag är klar med allt som innefattar arbete så känner mig som en tvättäkta nolifer. Finns ingenting att göra mer än att "hitta på" nya uppgifter.
Sen säger våran idiotiska rektor att vi är tvunga att skriva om själva Operation Dagsverke annars sänker man sig i SO? Vilket skitsnack. Sänker han mig i SO för att jag inte gör en uppgift för någonting som är VALFRITT då tvekar jag inte en sekund på att sparka honom rätt i nyllet. Dessutom har han inte ens rätt till att göra det för det är inte han som sätter mina eller andras betyg. Så nu är jag lagom grinig. Vägrar göra den där jävla uppgiften iallafall så får vi väl se om fittnyllet sänker mig! :-)
Kommentarer
A MILLION LOVE LETTERS.

Hahahaha, ni har Tim som rektor va?

2011-05-26 @ 15:01:53
URL: http://amillionloveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!