2011-05-02 ? 20:25:30

-

Hej på er!
Orkar inte fråga hur ni mår för ingen kommer ändå svara på den här skitbloggen - så hejsan.

Det har varit en låång dag i skolan idag. Har varit på ett normalt humör tror jag väl, sen blev jag visserligen jävligt trött nångång efter lunch och så gick min telefon sönder för andra gången inom två veckors tid på sista lektionen.
Har legat på latsidan idag och faktiskt inte ens lyft ett finger mer än på bildtimmen vi hade idag.

Haha, hände föressten en rätt rolig grej då:

Var somsagt väldigt trött så jag somnade lite halvt en stund där, när jag vaknar känner jag på huvudet för att kolla så jag inte bär cykelhjälm. Jag hade alltså drömt att det var cykelhjälms tvång på något skolfoto vi skulle ha i min dröm. Haha!

 


Kommentarer
Anonym

jag gillar bloggen !

tycker du är supersöt och gillar bloggen JÄTTE mycket ! :)

2011-05-02 @ 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!