2011-03-28 ? 10:45:25

Vad hände med min hals lixom?!

Kan knappt svälja, gäspa, gapa - NADA.
Att vara sjuk är en sak jag verkligen inte har tid med att vara just nu, inte denna vecka, inte nånsin så länge det är nationella prov!
Är hungrig också. Men får inte äta något för jag ska ju somsagt ta blodprover och det kan förstöra en massa osv.
Så jag har fastat sen tolv inatt och nu värker det i min lilla mage, den vrålar efter MAAAT.
Men snart kommer pappa hem så då åker vi ner och tar dom där läskiga proven sen är det över.. förra gången hitta dom ingen ven i mitt armveck så jag var ju fullstucken i hela armarna och hade ont i flera dagar efteråt och fick lov att åka ända till lasarettet för att ta i fingret istället, och det gick ju hur bra som helst. Såklart. Hemska tanke om det händer nu igen.

Men nu kommer pappa, måste kila. Pews!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!