2011-03-21 ? 20:01:59

Datumet är satt den 24 mars.

Hej alla snygga som fula!
Precis hemkommen igen och har just valt ut kläder för imorgon och gjort mig tillrätta här i huset.
Syster har städmani och håller just nu på att städa hela vardagsrummet OCH vårat rum. Ja, vi delar rum.. Inget fel med det.

Det gick väldigt bra hos Leif iallafall, som han faktiskt heter nu då.
Kände att "tatueraren" inte funkade som ett bra smeknamn längre.
Men fick dock lov att tänka om lite på just det jag ska göra eftersom man är otroligt känslig på handlederna så kan det göra faaasligt ont att göra sin första tatuering där, så han avrådde mig på sätt och vis från det - men jag kör på det ändå! Lite smärta har väl ingen dött utav.. Och ska den sitta livet ut så får det faktiskt göra lite ont också!

Nu känner jag nog bara för att ta det lugnt, chilla pe i min säng och dricka varm Oboy till en bra film eller om det finns något bättre på teven.. Känns som att jag förtjänar lite vila efter dagens kalabalik man fått utstå från olika håll idag. Pöh.
Bloggar nog mer senare ikväll. Ni får ha det så bra så länge, pews.

Halvful bild jag tog häromdagen när jag inte något bättre för mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!