2011-03-16 ? 19:52:19

Äggmök.

Sitter här i min ensamhet i vårat mörka vardagsrum och känner lukten av äggmök.. Det förstör ju den trevliga stämningen jag skapat här runtom mig.
Såklart är det mami och papi som kokar ägg så det luktar vedervärdigt i hela nederdelen av huset. ;-)
Är också bra sugen på att fixa lite i bloggen, är trött på texttypen jag bloggar med. Den är så otroligt störande.
Är nämligen en sån här jobbig person som vill att allting ska vara perfekt och det ska matcha ihop på något vis. Det ska lixom inte vara några skavanker eller så. Bara stilrent och enkelt..

Update: Nu har jag fixat lite på bloggen, rätt svart och tråkig men det får duga nu.
:-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!