2011-03-10 ? 22:21:29

Sova sängen nu

Nej, nu ska jag faktiskt ta och sova!
Imorgon är det underbara Fredag och jag ska vara riktigt uppvilad och peppad för att gå till skolan.
Jag ska plugga på lektionerna, göra det jag ska och vara motiverad till allting! Det känner jag verkligen att jag kommer lyckas med imorgon. Inget skämt detta.

Denna vecka har det faktiskt gått riktigt bra för mig i skolan. Jag har gjort det jag skulle, inte kommit så mycket försent - som max 10 minuter. Och inte skolkat en enda gång.
Inte för att det är jättevanligt, men jag har en tendens att ta långpromenader i skolan när jag känner att jag inte orkar vara i klassrummet längre. Det hjälper litegrann oftast.

Men nu ska jag göra mig redo för sängen.. men ska nog ta mig ett glas o'boy först. Hihi. Godnatt alla, pews. ♥


Bild i repris.

Kommentarer
Anonym

Har du sökt till gymnasiet? Isånnafall vilken/vilka linjer sökte du? :)

2011-03-12 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!