2011-03-29 ? 22:16:26

Random rubrik, ogillas.

Hej igen!
Så, nu var jag väl klar med allt det nödvändiga jag skulle göra så jag sätter mig här en stund.
Skulle nog inte tagit den där powernapen tidigare idag, snart är det nanntime men Lilla Jag är inte alls trött.

Eftersom jag inte har något speciellt att säga om dena här dagen tar jag väl upp morgondagens aktiviteter!
Blir att åka in till staden och träffa Amanda och umgås rent allmänt med tjejen, känns skönt att det mesta börjat bli som förut. Och som jag sagt ett antal gånger, så har jag saknat det så otroligt.

Får hoppas på att dagen inte sniglar sig fram onödigt mycket imorgon, eftersom det är en utav de längsta dagarna jag går i veckan. Och Torsdag såklart! The days of doom.
Men nu har jag inte mer och säga faktiskt, så jag lämnar er och gör mig redo för sängen. Blir antagligen att läsa sig till sömn ikväll.. Aja, sov gott alla! Pews. ♥

Never doubt your strength

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!