2011-03-15 ? 17:10:31

Påminn mig om att bli medlem på Firstdate.com

Du är minst lika pinsam och ytlig som alla de andra.
Varför la jag ner min energi på någon så inkompetent och obildad idiot som dig? Herregud, VARFÖR.
Tack för att du var så hjälpsam och tog upp din kontakt med mig, annars hade jag väl varit fast i det där träsket föralltid förstår jag. Men nu tackar jag dig, för nu har jag fanken insett att du inte är någon person värd att lägga ner min tid på. Du är en nolla. Varför såg jag inte det tidigare?
Fy detta är nästan pinsamt för att vara mig.
Det känns som att alla de vidriga monstrena utan personlighet söker sig till mig!!
Kommentarer
Louisleah

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-07-04 @ 10:56:03
URL: http://louisleah.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!