2011-03-26 ? 19:17:50

Ni frågar, jag svarar! TATUERINGEN.

FRÅGOR:
"Fyfan vad snygg den blev!! :D Hur mycket kostade det? Har tänkt gadda mig oxå nästa år :)"

"Skitsnygg! Vart nånstans gjorde du den? Och hur mycket fick du betala för den! Jättefin verkligen!"

SVAR:
Tacktack och tack igen!! Den kostade 500 spenar men den blev så billig för att det tog så kort tid (en timma ungefär) Jag gjorde den hos en kille som heter Leif och han bor mittemot pizzeria Koppis påväg mot kvarnberget i Falun.
Han gör det inte i studio men han är jätteduktig! Han tatuerar dem flesta, men dom under 18 måste nog ha målsmans tillstånd om jag inte har fel.. dock gör han inte tribaler osv. Men tack igen och rekommenterar verkligen honom. Jätteduktig och hyfsat billig! :-)
Kommentarer
clara

hur får man tag på han ? :D

2011-04-24 @ 12:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!