2011-03-28 ? 20:08:24

Ni frågar, jag svarar! ACNE.

FRÅGA:
Kommer du alltså ha " sjukdomen acne " hela livet ?! :O
Vart genast lite intresserad (A) heh.. kan inte du berätta lite om det? Om det ens finns nå mer att berätta?
kraaaaaaam! :D <3

SVAR:
Ja det kommer jag ha tyvärr. Även om jag blir av med allt i ansiktet och på andra ställen så kommer den alltid finnas inuti mig om jag säger så. Det är självklart botligt så det inte syns men somsagt kommer sjukdomen alltid finnas "under ytan". Vet inte om det finns så mycket mer och säga om det.. vissa kan ha grövre Acne än andra, vissa får det i tidig ålder (som mig, femte klass) medans andra kan få det i senare ålder. Självklart får ju inte alla Acne eller finnar, för just nu pratar jag bara om dom som lider utav det. Skriver lider för tror ingen människa är glad för att ha Acne/finnar. Haha! Kraamis.

VARNING FÖR KÄNSLIGA

Såhär såg jag ut under den värsta perioden under 2010.

Jag skäms inte över det nu när jag vet själv att "sådär ser jag inte ut nu, det är okej nu". Men då, då skämdes jag och det är inte roligt att få höra negativs kommentarer om något man själv inte kan göra någonting åt att man har. Acne är inget jag själv valt att ha så då tycker jag det är otroligt onödigt för er som använder min Acne till en slags fördel om ni ska håna mig eller liknande.
Lixom wtf?
Har ni ingen självrespekt eller respekt mot andra människors sjukdomar?
Det är som att jag skulle mobba någon för att den var handikappad. Men sånt är väl vissa av er för goda för att göra, men Acne, som också är en sjukdom och som man LIDER UTAV, det är helt okej eller vad vill ni komma fram till?
Vissa tänker verkligen inte sig för innan dom öppnar käften. Suck alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!