2011-03-23 ? 20:00:12

Ni frågar, jag svarar!

FRÅGA:
Umgicks inte du med Elin gadd förut?

SVAR:
Ni läsare håller visst koll på mig, haha. Men jo, det gjorde jag. Men vi gled väl isär väldigt mycket när hon gick ut nian, tappade kontakten och så. Men nu har vi börjat prata lite smått igen då och då och det känns väldigt bra. Har saknat henne mycket nu på sistone eftersom vi ändå har varit vänner sen jag gick i femte klass så finns det ju både bra och dåliga minnen från åren vi varit vänner som man saknar.. Får hoppas att du ser detta om du nu läser min blogg. Det finns många som saknar dig gumman.
Kommentarer
Anonym

Verkar som dina läsare har koll på dig sannis, haha! Åh vad glad jag blir när jag läser detta sötis, saknar dig också jätte mycket! Ja vi har fan många minnen när man tänker efter :) Saknar dig mycket vännen ! Och hoppas du mår bra :) vi får ta och träffas snart! Funderar på att komma till Bjurs och hälsa på :) puss! // elin

2011-03-23 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!