2011-03-22 ? 22:06:59

Ni frågar, jag svarar!

FRÅGA:
"kan inte du lägga in några sommar bilder på dej ? :D"

SVAR:
Självklart kan jag det, kan dock inte lova att det blir så många för jag hade nämligen ingen kamera i somras som jag kunde använda så ofta så det blir en del gamla bilder också, från förra sommaren. Men här kommer väl dom jag fick tag i:
________________________________________________________________


Skara sommarland.

Linköping.

Något slott i Skara.

Bakom mitt hus.. Haha fail.

Gården.

Och skolavslutningen förra året!
Hoppas detta dög, haha. Kramkram.
Kommentarer
Anonym

Umgicks inte du med Elin gadd förut?

2011-03-23 @ 18:47:58
Anonym

du är så himla fin och cool. jag diggar dej som fan :))

2011-03-23 @ 21:08:39
anonym

Hur lång är du? =)

2011-03-27 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!