2011-03-30 ? 22:12:59

Nattinatti

Dags för mig att nanna nu människor! :-) Eller iallafall lägga sig i sängen med något gott att dricka så jag kommer få lov att akutrusa till toaletten imorgon. Jag drömmer om Ramlösa Orginal..
Ni får sova så gott och drömma så sött. För det ska jag! Även om jag inte har något speciellt att vara överdrivet glad över just nu så känns det mesta ändå rätt bra. Så länge jag andas, lever jag.
Godnatt alla knattar! Pews. ♥

Jag ska aldrig sluta andas för jag vet att det alltid kommer finnas en morgondag för mig att ta nya djupa andetag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!