2011-03-16 ? 06:51:19

Nationella prooov

Onsdag morgon.
Nu är ledigheten över i två dagar, sen helg.
(♥!!)
Idag köttar man nationella prov i tre timmar i NO. gud vad jag längtar, känner mig helt oförberedd..
Men hoppas på att det ska gå bra ändå!
Nu ska jag väl försöka hitta på en tjocktröja som jag ska ha idag eftersom vi ska vara i en förjävligt kall sal i skolan när vi gör provet. Iallafall en utav delarna i provet. Kommer troligen blogga mer senare ikväll för ska hälsa på tatueraren och prata om min tatuering som blir av inom en väldigt snart framtid !!
Ni får ha en bra dag alla, pews. ♥
Kommentarer
klara

vad är det för medicin dom du äter ? :)

2011-03-16 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!