2011-03-20 ? 22:12:55

MIN HELG.

Ja, jag kan ju prata lite om min helg nu när jag ändå är igång!

Fredag: Spenderades först i Herrhagen hos en som heter Jocke. Jag och några fler vänner var där och förkrökade lite innan vi drog till Bojsen hem till Emelie och Madde. Där gick det rätt segt efter ett tag (jag hade dock roligt många gånger!) så jag, fanny mf. tog bussen hem som skulle ha gått 10 över 2 men såklart var den ju ungefär en halvtimma sen och alla frös ihjäl utom lilla jag som hade min grovt fula uggs på mig. Varma men så jävla fula. Tillsist kom jag och Fanny hem iallafall och somnade rätt fort!

Lördag: Hos Fanny återigen. Vi trodde verkligen att vi skulle dö ut där en stund. Vid nio tiden hämtade iallafall en som heter Linnea upp oss hemma hos Fanny och så drog vi till Bjurs där vi umgicks med lite folk, spelade biljard och hade det väldigt trevligt. Dock var Fanny väldigt trött så det var nog inte lika roligt för henne.. men jag gick henne att skratta ett antal gånger tack och lov! :-) Vi fick vid 1 tiden skjuts hem och vi somnade även då rätt fort.

Söndag: Spenderade jag och Fanny hemma med hennes familj och jag hade nog roligare idag än vad jag hade på hela helgen! Mycket skratt och mycket knas har det varit. Och ytterst mycket vänd tia!!

En bra helg med en väldigt söt Fanny och många fler!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!