2011-03-04 ? 15:39:04

MEN GUD SÅ TRÖTT TIDEN ÄR

... Jag ljög visst en smula. Jag har verkligen inte brottom!
Tiden sniglar sig fram för jag blev så illa tvungen att ta en buss vid fyra istället,
så här har jag suttit sen ett tiden och bara väntat, och väntat. Och ätit.
Fyfasiken vad jag äter när jag har tråkigt. Och nu har jag riktigt tråkigt. Känner hur det stramar till vid byxlinningen när jag lutar mig framåt en smula. Uh.
Hoppas mor kommer hem strax så jag slipper ta bussjäveln. Orkar inte åka buss, inte idag. Vill bara mysa ner mig med min fina prins och stanna där hela kvällen..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!