2011-03-27 ? 23:02:39

JÖSSES AMALIA

Godkväll på er.
Nu är jag så himla trött, slut och allmänt less så det blir bums i säng nu!
Är lycklig för att jag har Acne och måste ta blodprover hela tiden, är nog enda gången i detta liv jag kommer vara det.

Har nämligen sovmorgon till 11 imorgon för att dom ska se hur behandlingen verkar allt eftersom jag äter min medicin emot somsagt, min Acne.
Jag säger fortfarande att jag har Acne för att det räknas som en sjukdom och jag kommer aldrig bli av med den. Men så länge jag inte ser den i ansiktet, existerar den inte för mig psykiskt.. :-)

Denna vecka som kommer ska jag förövrigt göra omprov i matten som jag tråkigt nog failade på även fast jag trodde att det gick jättebra..
Menmen, alla är ju dåliga på något. Olyckligtvis är jag skitdålig på något som är oerhört viktigt för mina betyg..
Får be till Gud att Han hjälper mig i detta! Amen.

Men nu ska jag sussa, ni också, hihi. Nattinatti. Pews.

Klicka på bilden för att komma till tvillingsysterns helt nya blogg!
Hon behöver hjälp på traven.
Kommentarer
eleonora

Kommer du alltså ha " sjukdommen acne " hela livet ?! :O

Vart genast lite intresserad (A) heh,. kan inte du berätta lite omdet ? Om det ens finns nå mer att berätta?

kraaaaaaam! :D <3

2011-03-28 @ 15:25:41
URL: http://jiddraellerinte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!