2011-03-25 ? 07:01:51

Jag kan klara det!

Morsning!
Drev ned röven här en stund innan jag åker till skolan och gör franskaprovet första lektionen, sen vidare för matta a och b.. Känner mig stolt, lycklig och bestämd idag. idag ska det gå bra för mig på provet även om jag tvivlar på att jag kommer klarar det vissa stunder. Men allting går, så nu ska jag bara lära mig dom sakerna som inte riktigt sitter så kommer det här gå jättebra tillslut!
Men nu ska jag gå och dra på mig ytterkläderna och hoppas på att det är lite lugnare vindar ute som visar mig vägen jag ska gå idag.
Vi hörs möjligtvis ikväll men jag kan tyvärr inte lova något eftersom jag åker så pass tidigt!
Annars får ni ha en bra fredag och fredagskväll, och andra kan väl gräva ner sig lite djupare i deras mörka hål som dom förtjänar att ligga och ruttna i. I do not like you guys och jag kunde inte bry mig mindre om vad ni tyker om moi. PUSSEEEEN!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!