2011-03-27 ? 11:37:14

Jag har bevarat känslan. För idag, Idag är jag lycklig.

Godmorgon på er alla.
Får beklaga den inte så roliga eller bra uppdaterade bloggningen nu under helgen men jag kunde bara inte, haft så roligt, träffat så många man saknat och bara känt "detta har jag som saknat, har jag fått tillbaka"
Finns inga ord för hur lycklig man blir i själen av att få vara med sina bästa vänner. Ingenting! Mikaela Granados -
Du skulle varit där. Då hade det varit den mest ultimata helgen nånsin. Du fattades som den sista biten i vårat lilla pussel.


Men idag är det söndag, en slappisdag för min del. Idag ska ta hand om mig själv endast, vara överdrivet egoistisk bara för att jag kan.
Och inatt klockan två gick vi över till sommartid, ställ fram klockan en timma allihopa för nu börjar vi om på en ny årstid, och dagarna letar sig fram till den sista dagen innan sommarlovet börjar.
En helt ny tid för mig och många andra.
Idag känner jag mig som jag gjort hela helgen. Jag har bevarat känslan.
Idag är jag lycklig. Idag är jag lycklig för att Jag är Jag.
Kommentarer
Mikaela

åh, va söt du är! Muntra verkligen upp min morgon ^^ hade så gärna velat varit med er! men hoppas ni hade en toppen kväll iaf :-D <3

2011-03-27 @ 11:40:48
URL: http://elinochmikaelasplace.blogg.se/
elin

tack för helgen vännen! särskilt fredagen, höhö. PUSS! <3

2011-03-27 @ 13:27:54
URL: http://elinochmikaelasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!