2011-03-22 ? 08:48:59

Irriterad och lite bortkommen i själva livet

Så. Jävla. Trött.
Gick upp vid sju för jag inte trodde att jag skulle få någon sovmorgon och dessutom skulle jag ta prover vid halv 9 så det var lika bra att gå upp.
Visade sig att jag inte skulle ta prover och hade sovmorgon ändå. Slutade med att jag somnade i systers säng och vaknade nu och insåg att jag börjar skolan om en halvtimma, och jag har inte ens borstat tänderna.
Så nu skiter jag i detta och tar mig en ännu längre sovmorgon..
Sen har vi ett pissigt franskaprov som jag tänker skita fullkomligt fan i eftersom jag fick reda på igår att det var idag. Jättekul, jättekul. En glad alexandra såhär på morgonkvisten. Nej jag orkar fasen inte. Hejdå!
Kommentarer
Anonym

kan inte du lägga in några sommar bilder på dej ? :D

2011-03-22 @ 16:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!