2011-03-08 ? 22:03:54

I'm sorry...



Ledsen för min inte så roliga uppdatering här på bloggen.. Även om jag lovade att det skulle bli en bättre bloggning denna vecka så är jag helt tom på ideér ?!


Men jag kan väl berätta att jag klippt, tunnat ur och färgat håret idag med hjälp av min lilla stjärtnisse till kompis Mikaela!
Bilder kommer förmodligen imorgon, idag orkar jag inte fjanta runt med kameran...
Sen har jag hjälpt henne inför sitt spanskaprov imorgon sen har vi grejat lite med byten av skor osv. Har iallafall haft en jättebra dag med min lilla fjärt. :-)

Men nu ska jag vara ännu lite tråkigare och faktiskt gå och sova, är så himla trött efter en "lång" dag i skolan (fyra lektioner plus sovmorgon, hehe)
Hoppas ni sover gott inatt, för det ska jag göra! Pews. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!