2011-03-23 ? 16:40:36

"I remember my first pair of shoes.." - Forrest Gump.


Ni får ursäkta min inte så "positiva" bloggning dessa dagar.
Varit lite mycket så humöret har flängt fram och tillbaka som en jävla storm de dagarna som gått nu.
Idag har jag iallafall varit på bra humör hela dagen, bara levt livet som jag borde och koncentrerat mig på det som är viktigt och skitit i det som är slöseri med tid.

Och imorgon smäller det!!
Herregud, imorgon halv fem ligger jag där på britsen och gaddar mig.
Känt hela veckan, det där lyckopirret som man brukar känna ibland.
Dagen innan sin födelsedag, efter kalle anka på julafton då man vet att snart så ska man få öppna paket, första dagen på sommarlovet.. Man känner hela tiden att det finns något att längta till, och det gör allting så mycket roligare och självklart ligger det ju lite spänning i det hela. Pirrpirr.

Haha, men nu ska jag sluta fåna mig..
Lämnar bloggen åt sidan för några timmar och ängar mig åt plugget, en smörgås och lite varm O'boy. Pews. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!