2011-03-31 ? 23:26:05

I mitt minne lever du alltid kvar

Jag lär aldrig bli densamma efter dina ord, dina meningar och din tid med mig.
Du är för långt borta för att sakna nu, ändå är du den enda som jag tänker på då jag känner mig som svagast.
Du kommer alltid vara den som gör mig lycklig, utan att du ens vet om det. Längre. Du kommer alltid vara Han som tog emot mig när jag trodde benen inte kunde bära mig.
I din osynliga famn, där fångar du mig och du släpper mig aldrig.
Jag ägnar aldrig en dag utan dig vid min sida, i mitt minne.
Här inne stannar du alltid hos mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!