2011-03-14 ? 20:51:53

I can feel it inside.

Åh. Äntligen hemma!
Längtat så efter mitt kära hem här ute i ödemarken idag faktiskt när jag så ironsikt missade taxin som gick hem idag.
Men det blev en dag med Lundqvistarna igen, riktigt trevligt må jag säga. Alltid lika skoj med dessa bröder. :-)
Är på ett riktigt gott humör för att livet flyter på riktigt bra nu, även fast jag äter min satans medicin som gör mig snostorr i hela ansiktet. Läpparna får synd nog ta den värsta smällen!

Måste även säga att jag är lite paff.

Innan jag började äta den så var jag så himla rädd för alla dessa biverkningar man kunde få i "sällsynta fall" tex. gå ned i deppression.
Och ni som läser min blogg ofta borde nog förstå varför jag oroade mig för detta.
Men, precis allting tog en helvändning för mig.
Medicinen gör mig gladare, starkare och mycket mer motiverad till att tex. komma i tid på lektioner i skolan, sköta mig och göra det jag ska. Jag mår så jäkla bra utav den så ni anar inte, även fast jag blir så torr så gör det inte mig så mycket egentligen.
Så länge jag känner lycka i själen så bryr jag mig faktiskt inte alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!