2011-03-06 ? 20:22:23

Home sweet home.

Nu är jag äntligen hemma igen, home sweet home!!
Har precis käkat ägg på macka och tjattrat med familjen som jag knappt sett skymten av detta lov eftersom jag knappt varit hemma. Haha. Imorgon är det skola, och jag känner mig inte ett dugg peppad för att traska omkring i den byggnaden igen.. Men kul ska det bli att träffa alla nära och kära förstås. Och vissa andra, inte alls.
Har förövrigt haft en riktigt bra helg med min lilla pluppis, saknar honom redan..
Men nu ska jag gå och göra lite annat, byta kläder, sminka av mig, smörja in mig osv.
Pews! ♥

Tycker den här bilden är så ful. Detta är alltså en "efterbild" på hur mina naglar ser ut nu efter att ja klippt bort mina kattklor. Hela handen blev plötsligt så mycket mindre och mycket mer "barnslig" Haha. Fy.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!